您现在的位置:首页>>演讲嘉宾
深圳广电集团副总编辑李静女士
中广网    11月06日 10:37
[打印本页] [字号   ] [关闭]
    

深圳广电集团副总编辑李静女士

  李静,深圳广播电影电视集团党组成员、副总编辑。毕业于北京广播学院文艺编辑系。策划了全球华文广播娱乐联盟、中国音乐“金钟奖”流行音乐大赛、深圳国际流行音乐节等重大文化活动。其作品曾获“星光奖”、“中国广播影视大奖”。兼任中国广播剧研究会副会长、中广协会广播文艺委员会副会长,获深圳市地方级专业领军人才称号。

  Ms. Li Jing, Vice Chief Editor of Shenzhen Media Group. Graduated from Beijing Broadcasting Institute with a degree of B.A., she was one of the chief planners and organizers of many significant cultural events such as Global Chinese Entertainment Broadcasting Union, China Music “Golden Bell Awards” Competition, Shenzhen International Pop Music Festival. Her works won prizes of “Starlight Awards”, “China Radio, Television and Film Prize”. She is also the vice President of China Radio Drama Research Institute, vice President of Radio Art and Literature Committee of China Radio and Television Society, and was honored as one of the “Shenzhen Industrial Leading Talents”.

来源:中国广播网    责编:李志勇      
会议议程 更多...
·10日上午:广播发展论坛暨全球华语广播网会议开幕式及演讲
·10日下午:与会嘉宾做相关主题演讲
·11日上午:全球华语广播奖定评
·11日下午:全球华语广播协作会议(境外广播机构参加)、中国广播联盟宣传通气会
·11日晚:全球华语广播奖颁奖盛典
论坛综述
    广播发展论坛是由中央人民广播电台在2003年开始创办的全球广播界年度性的国际论坛,旨在加强全球广播界的交流,促进全球广播的合作,推动中自创办以来,一个以“交...
中央台简介
33.gif
    中央人民广播电台是中华人民共和国国家广播电台,是中国最重要的、最具有影响力的...
贺信 更多...
·纽约中国广播网贺信
·澳洲华人电台贺信
·亚广联贺信
·澳华之声贺信
·联合国电台贺信
·加拿大中文台贺信
·中广公司贺信
·AIBD贺信
·香港电台贺信
·澳洲东方华语电台贺信